-CEZARINA ADAMESCU:,,MEDITAŢII PASCALE: FLORILE NEASEMUITE ALE IERTĂRII – LIBERTATEA DE A IERTA””

Până mai ieri, am trăit, vreme de 400 de zile şi tot atâtea nopţi, o povară îngrozitoare, de care nu credeam să mai scap. Aveam resentimente faţă de o persoană, cândva foarte dragă. Resentimente atât de puternice, încât, am distrus orice lucru îmi amintea de acea persoană. Am rupt, am şters, am eliminat. Aşa credeam eu. Şi cu cât voiam să îndepărtez urmele, cu atât ieşeau la suprafaţă mai intense, mai puternice. Totul mă lega de ea şi-mi raportam viaţa la acest reper îndepărtat. Şi nu mai puteam să mă bucur de nimic. Toate succesele îmi erau ciuntite.

Eram aproape disperată că nu pot să uit şi să şterg câţiva ani din viaţă, timp în care, îmi agăţasem orice gând şi cuvânt de acea fiinţă.

Era prea mult.

Am purtat această povară în spinare şi în piept, un an şi două luni, timp în care, parcă n-am fost eu, cea dispusă a ierta orice, fără urmă de ranchiună.

>>>>>>>>>>>>>

Lasă un răspuns

