CEZARINA ADAMESCU:,,SONETE PRIMĂVĂRATICE”

Prin ochii tăi, iubite, eu am văzut caişii

 

                                   Prin ochii tăi, iubite, eu am văzut caişii

                                   Părea în noaptea sfântă, ninsoare ireală

                                   Din ţări îndepărtate, se întorceau Ibişii

                                   Şi ceru-adânc vuia de-un cântec de sineală.

 

                                   Îşi întinsese luna, pe boltă lăicerii

                                   Şi stelele-nflorite râdeau necontenit.

                                   Plesneau în floare merii şi vişinii, cireşii.

                                   Eu îi priveam extatic, prin ochiul tău smerit.

 >>>>>>>>>>>

Lasă un răspuns

